Op zondag 25 juni vindt de internationale ‘kettingreactie’ plaats van Aachen tot Tihange.

Voor iedere kilometer van de ketting zijn er zo´n 666 mensen nodig. Om lege plekken hier en te veel mensen daar, te voorkomen, is de hele route ingedeeld naar regio´s waar mensen vandaan komen.

Zo is er voor mensen uit de plaatsen de plaatsen Wijlre, Brunssum en Nuth een stuk van de Rijksweg tussen Gulpen en Margraten gereserveerd. Wij als GroenLinks Nuth/Beekdaelen zouden het erg mooi vinden als op dit stuk dan ook zoveel mogelijk mensen uit Nuth maar ook uit de rest van de nieuwe gemeente Beekdaelen zouden staan.

Iedereen kan natuurlijk op eigen gelegenheid gaan, maar het lijkt ons leuk om dit met zoveel mogelijk mensen uit de eigen dorpen te doen. Daarom hebben we het idee om samen te fietsen of te carpoolen.

Op de 25e, verzamelen fietsers 12.30 op de markt in Nuth. Zo kun je prima samen om 14.00 uur in Gulpen zijn. (zie afbeelding voor de locatie van de ketting).

Om te carpoolen verzamelen wij ons om 13.00 uur op de markt in Nuth en gaan dan samen naar de betreffende locatie.

Wij willen daar allemaal samen rond 14.00 uur aanwezig zijn om zo rond de klok van 14.45 uur de ketting te sluiten van Aachen tot Tihange.

De organisatie wil graag inzicht hebben in de deelname op de  verschillende stukken van de route. Inschrijven moet niet, wordt wel op prijs gesteld.

Wil jij mee doen aan de actie? Schrijf je dan snel in via de volgende link.