De laatste raadsvergadering van dit jaar hebben we gezamenlijk afgesloten met de motie 'zwerfafval', opgesteld door collega raadslid Hugo Schaffrath. Alle fractievoorzitters (of plaatsvervangers) kwamen één voor één aan het woord, waarbij we in een gezamenlijke oproep aan alle burgers van Beekdaelen aandacht vroegen voor zwerfafval en met name aandacht voor het voorkomen van zwerfafval, want: samen maken we Beekdaelen (schoner)!

Het was een ongelofelijk mooi, druk, leerzaam en enerverend jaar, waarbij we meer dan 150 besluiten namen (ter vergelijking: dat is normaliter de omvang van besluiten van een gemeente als Amsterdam). Burgemeester en wethouders, collega raadsleden, fractieleden van GroenLinks Beekdaelen, griffie, ambtenaren, ondernemers, verenigingen en burgers: Bedankt! voor het eerste jaar Beekdaelen: voor de inzet, voor het geduld en voor de samenwerking.

GroenLinks Beekdaelen wenst eenieder hele mooie feestdagen toe, veel sterkte aan de mensen die 't moeilijk hebben en een gezond 2020 vol geluk!